Ο Διαγωνισμός με τίτλο To καλοκαίρι το METApolis είναι παντού με θέμα να φωτογραφίσουμε την λέξη METApolis στις πιο όμορφες παραλίες, στα πιο όμορφα τοπία είτε στην Ελλάδα, είτε πιο μακριά ολοκληρώθηκε. Ταξιδέψαμε, χαμογελάσαμε ένα πρωινό Δευτέρας, και είδαμε μέσα από τα μάτια σας πως είναι να ταξιδεύει το METApolis. Η Υποτροφία είναι το κίνητρο, ο σκοπός όμως του διαγωνισμού είναι το μοιράζομαι… Μοιράζομαι την τέχνη, την δημιουργία, την αγάπη μας για την Φωτογραφία.
Νικητής της φετινής Υποτροφίας για τα μέλη του METApolis, γιατί όλοι θέλουμε να μείνουμε παιδιά, είναι ο Δημήτρης Μαντάς @dmantas
Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες για την επιμονή τους και για τις πολύ όμορφες εικόνες που μας χάρισαν.
Καλό Χειμώνα…
Μερικές πληροφορίες για τον Διαγωνισμό
Ένας διαγωνισμός για τα μέλη της φωτογραφικής ομάδας του METApolis
Η Φωτογραφική μας παρέα έδωσε για την νέα χρονιά ( Σεπτέμβριος 2017 – Ιούνιος 2018 ) μία πλήρη υποτροφία στα μέλη του METApolis.
Ο Τίτλος μας είναι «To καλοκαίρι το METApolis είναι παντού…» και το θέμα μας ήταν να φωτογραφίσουμε την λέξη METApolis στις πιο όμορφες παραλίες, στα πιο όμορφα τοπία είτε στην Ελλάδα, είτε πιο μακριά. Οι φωτογραφίες έπρεπε να είναι με ημερομηνία μετά τις 19.07.2017
Η λέξη του METApolis μπορεί να είναι χαραγμένη στην άμμο και στο δεύτερο πλάνο ένα φοβερό ηλιοβασίλεμα στην Μήλο ή γραμμένο σ ένα απλό χαρτί και στο δεύτερο πλάνο η ανατολή στις λίμνες της Τανζανίας ή ζωγραφισμένο σε μια πέτρα και στο βάθος οι βράχοι του Halong Bay…. ( Φυσικά και επιτρέπεται η επεξεργασία )
Οι Δάσκαλοι κάθε εβδομάδα θα επιλέγαν τις 10 καλύτερες εικόνες και στα τέλη Σεπτεμβρίου διάλεξαν την πιο δημιουργική φωτογραφία, την φωτογραφία που συνδύασε τον τόπο με την ιδέα και η οποία κέρδισε την υποτροφία
Η ΙΔΕΑ πέρα από τον διαγωνισμό είναι να μεταφέρουμε την διάθεσή μας ότι πρέπει να περνάμε όμορφα και το μοιραζόμαστε…
Ο Διαγωνισμός ήταν για όλα τα μέλη του METApolis!!!
Ο φωτογράφος πρέπει να ερωτοτροπεί με την αποτυχία. Να κινείται στο χείλος τού γκρεμού. Αν δημιουργεί «εκ τού ασφαλούς», θα μας δώσει, στην καλύτερη περίπτωση, έργο αξιοπρεπές και ανιαρό. Αν ριψοκινδυνεύει να πέσει στο βάραθρο τής καλλιτεχνικής αποτυχίας, μπορεί να μας δώσει έργο φορτισμένο. Η διαφορά ανάμεσα σε μια καλή και μια αδιάφορη φωτογραφία οφείλεται στο ποσοστό αυτού τού κινδύνου που ενσωματώνουν.